Biznesowe Bazy Danych B2B – Mailingi, Call Center, SMS/MMS

Pozyskuj nowych klientów, generuj sprzedaż oraz buduj świadomości świadomość swojej marki za pomocą naszej biznesowej bazy danych. Docieraj do odbiorców w oparciu o dokładne dane mailingowej bazy B2B, wzbogacone o zachowania użytkowników.

Korzyści wynikające z korzystania z bazy e-mail B2B dla biznesu:

  1. Zwiększenie sprzedaży: Dotrzyj do właściwej grupy odbiorców i zwiększ sprzedaż dzięki danym biznesowym B2B
  2. Komunikacja biznesowa: Promuje komunikację między klientami i twoją marką
  3. Elastyczna cena: działania na bazach biznesowych B2B mogą być realizowane w różnych modelach rozliczeniowych: FF/CPM/CPC
  4. Zwiększenie ROI: Uzyskaj ROI dzięki spersonalizowanym kampaniom email
  5. Rozwój biznesu: Zwiększ wzrost biznesu dzięki bazie marketingowym B2B
  6. Szeroki zasięg: kampania na bazie płynnie łączy Cię z szeroką publicznością biznesową
  7. Napędzanie przychodów: Zwiększ sprzedaż i przychody poprzez realizację kampanii mailingowych B2B
  8. Satysfakcja klienta: Naszym głównym celem jest, aby nasi klienci byli zadowoleni
  9. Sprawna realizacja: upewniamy się, że kampanie email są dostarczane zgodnie z harmonogramem

Jesteśmy wiarygodnym dostawcą biznesowych (B2B) baz danych:

  1. Zaufane pozyskiwanie: przy otrzymaniu nowego rekordu za każdym razem przechodzimy przez dokładny proces analizy danych, w którym setki i tysiące zmiennych są dokładnie badane, aby zweryfikować wszystkie dane albo wzbogacić rekord o dodatkowe zmienne. Do weryfikacji bazy wykorzystujemy własne dane oraz dane od godnych zaufania dostawców zewnętrznych.
  2. Aktualizacja danych: aby nasze dane były zbliżone do danych w czasie rzeczywistym, staramy się utrzymać je w jak największym stopniu aktualne. Co 14 dni uruchamiamy procedurę odświeżania danych z algorytmami ML, które utrzymują aktualność mailingowych danych biznesowych. Dodatkowo wzbogacamy dane na podstawie zrealizowanych kampanii, dopisujemy takie zmienne jak zaangażowanie z kampaniami, co pozwala nam na dokładniejsze docieranie z kampaniami reklamowymi.
  3. Czyszczenie danych: regularnie czyścimy nasze dane, aby dostarczyć informacje, które są gotowe do użycia w kampaniach mailingowych, call center czy sms/mms. Używając naszych algorytmów ML, pobieramy informacje firmy z danych zewnętrznych, które weryfikujemy z naszymi danymi

Marketing wielokanałowy na bazach biznesowych

Przy realizacji kampanii reklamowych, na przykład, email marketingowych – nie każdy otworzy Twojego maila. Na podstawie naszych ostatnich badań średni współczynnik otwarć dla wiadomości e-mail wynosi około 2 do 15 procent, a współczynnik kliknięć około 1 do 6 procent. Co więc dzieje się z 85-98% osób, które nie otwierają Twoich emaili lub 94-99%, które nie podejmują żadnych działań po ich otwarciu?

Aby wycisnąć każdą wartość z kampanii mailingowych, realizujemy kampanie remarketingowe do tych samych odbiorców w wielu kanałach online, takich jak Display, Push, SMS/MMS, bądź Call Center. Wykorzystanie marketingu wielokanałowego zezwala na uzyskanie wysokiego ROI z kampanii reklamowych. Optymalizujemy kampanie reklamowe, realizowane na naszych bazach B2B w sposób, który pozwala naszym klientom nie tylko budować świadomość, ale generować leady bądź sprzedaż.

Nasze listy biznesowe zawierają pełne informacje o potencjalnych odbiorcach, a nie tylko ich adresy e-mail. Wśród innych zmiennych, są także ich adresy pocztowe, numer telefonu, bądź dopisany anonimowy ID, który zezwala na retargeting odbiorców w innych kanałach marketingowych.

Wysyłanie bezpośredniej korespondencji pocztowe, realizacja kampanii Push, Display, Call Center, SMS/ MMS choć jest dodatkowym krokiem, może być bardzo skuteczne w dotarciu do potencjalnych klientów za pomocą innego kanału.

Czym są bazy biznesowe B2B?

Baza adresów e-mail B2B jest obszerną bazą danych zawierającą adresy e-mail i inne zmienne różnych firm B2B z całej Polski. Podczas realizacji kampanii reklamowych na bazach B2B, staramy się wykorzystać jak najwięcej danych, żeby optymalizować działania marketingowe.

Jak dokładne są wasze bazy mailingowe B2B?

Nasze bazy biznesowe charakteryzują się dokładnością na poziomie 80 – 95%, ponieważ są regularnie aktualizowane i weryfikowane, aby utrzymać i zapewnić stałą wiarygodność. Dodatkowo na bieżąco wzbogacamy rekordy o dodatkowe zmienne, otrzymywane podczas realizacji kampanii reklamowych, na przykład, email marketingu bądź call center.

Jakie jest źródło pochodzenia baz biznesowych?

Aby zapewnić autentyczność, zawsze zbieramy bazy danych zgodnie z RODO. Dane pochodzą z dedykowanych landing page, konferencji, uczestnictwach w warsztatach, pobraniach ebooków, etc. Po otrzymaniu rekordu weryfikujemy dane kontaktowe B2B przy użyciu najnowocześniejszych technologii zaufanych źródeł. Każdy rekord jest sprawdzany oraz odpytywany w bazach naszych partnerów bądź innych, wiarygodnych źródeł danych.

Czy realizujecie spersonalizowane kampanie marketingowe B2B?

Tak. Rozpoznając unikalne wymagania firm, zapewniamy możliwość realizacji kampanii email, call center, sms/ mms targetując zmienne w bazach takich jak branża, wielkość firmy, ilość zatrudnienia, posiadanie floty samochodowej, etc.

Czy baza jest zgodna z RODO?

Nasze bazy biznesowe są zgodne z prawem i na każdym etapie aktualizacji lub walidacji bazy danych, upewniamy się, że zachowana jest odpowiednia zgoda prawna. Nasz Inspektor Danych Osobowych uczestniczy w grupach roboczych IAB, co pozwala naszym klientom czuć się bezpiecznie realizując kampanie reklamowe na naszych bazach

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów