Biznesowe Bazy Danych B2B – Mailingi, Call Center, SMS/MMS

Pozyskuj nowych klientów, generuj sprzedaż oraz buduj świadomości świadomość swojej marki za pomocą naszej biznesowej bazy danych. Docieraj do odbiorców w oparciu o dokładne dane mailingowej bazy B2B, wzbogacone o zachowania użytkowników.

* Pola są wymagane.

Korzyści wynikające z korzystania
z bazy e-mail B2B dla biznesu:

Zwiększenie sprzedaży: Dotrzyj do właściwej grupy odbiorców i zwiększ sprzedaż dzięki danym biznesowym B2B
Komunikacja biznesowa: Promuje komunikację między klientami i twoją marką
Elastyczna cena: działania na bazach biznesowych B2B mogą być realizowane w różnych modelach rozliczeniowych: FF/CPM/CPC
Zwiększenie ROI: Uzyskaj ROI dzięki spersonalizowanym kampaniom email
Rozwój biznesu: Zwiększ wzrost biznesu dzięki bazie marketingowym B2B
Szeroki zasięg: kampania na bazie płynnie łączy Cię z szeroką publicznością biznesową
Napędzanie przychodów: Zwiększ sprzedaż i przychody poprzez realizację kampanii mailingowych B2B
Satysfakcja klienta: Naszym głównym celem jest, aby nasi klienci byli zadowoleni
Sprawna realizacja: upewniamy się, że kampanie email są dostarczane zgodnie z harmonogramem

Jesteśmy wiarygodnym dostawcą
biznesowych (B2B) baz danych:

Zaufane pozyskiwanie

przy otrzymaniu nowego rekordu za każdym razem przechodzimy przez dokładny proces analizy danych, w którym setki i tysiące zmiennych są dokładnie badane, aby zweryfikować wszystkie dane albo wzbogacić rekord o dodatkowe zmienne. Do weryfikacji bazy wykorzystujemy własne dane oraz dane od godnych zaufania dostawców zewnętrznych.

Aktualizacja danych

aby nasze dane były zbliżone do danych w czasie rzeczywistym, staramy się utrzymać je w jak największym stopniu aktualne. Co 14 dni uruchamiamy procedurę odświeżania danych z algorytmami ML, które utrzymują aktualność mailingowych danych biznesowych. Dodatkowo wzbogacamy dane na podstawie zrealizowanych kampanii, dopisujemy takie zmienne jak zaangażowanie z kampaniami, co pozwala nam na dokładniejsze docieranie z kampaniami reklamowymi.

Czyszczenie danych

regularnie czyścimy nasze dane, aby dostarczyć informacje, które są gotowe do użycia w kampaniach mailingowych, call center czy sms/mms. Używając naszych algorytmów ML, pobieramy informacje firmy z danych zewnętrznych, które weryfikujemy z naszymi danymi

Marketing wielokanałowy na bazach biznesowych

Przy realizacji kampanii reklamowych, na przykład, email marketingowych – nie każdy otworzy Twojego maila. Na podstawie naszych ostatnich badań średni współczynnik otwarć dla wiadomości e-mail wynosi około 2 do 15 procent, a współczynnik kliknięć około 1 do 6 procent. Co więc dzieje się z 85-98% osób, które nie otwierają Twoich emaili lub 94-99%, które nie podejmują żadnych działań po ich otwarciu?

Aby wycisnąć każdą wartość z kampanii mailingowych, realizujemy kampanie remarketingowe do tych samych odbiorców w wielu kanałach online, takich jak Display, Push, SMS/MMS, bądź Call Center. Wykorzystanie marketingu wielokanałowego zezwala na uzyskanie wysokiego ROI z kampanii reklamowych. Optymalizujemy kampanie reklamowe, realizowane na naszych bazach B2B w sposób, który pozwala naszym klientom nie tylko budować świadomość, ale generować leady bądź sprzedaż.

Nasze listy biznesowe zawierają pełne informacje o potencjalnych odbiorcach, a nie tylko ich adresy e-mail. Wśród innych zmiennych, są także ich adresy pocztowe, numer telefonu, bądź dopisany anonimowy ID, który zezwala na retargeting odbiorców w innych kanałach marketingowych.

Wysyłanie bezpośredniej korespondencji pocztowe, realizacja kampanii Push, Display, Call Center, SMS/ MMS choć jest dodatkowym krokiem, może być bardzo skuteczne w dotarciu do potencjalnych klientów za pomocą innego kanału.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów jak zrobic newsletter upselling strategia marketingowa powiadomienia web push agencja reklamowa influencer marketing kolory w marketingu lejek sprzedazowy marketing internetowy