Leady telemarketingowe generowane przez ABi Media Call

Leady telemarketingowe to w zasadzie leady, które są generowane przez Call Center. Te leady mogą być generowane przez tzw. cold calling – dzwonienie do klientów po raz pierwszy bez wiedzy o tym, czy są oni zainteresowani danym produktem. Mogą też być generowane w inny sposób, np. poprzez zakup od dostawcy leadów (baz danych biznesowych, bądź konsumenckich). Posiadamy własne bazy danych, które na bieżąco aktualizujemy, dlatego realizując z nami kampanie generujące leady za pomocą Call Center możesz mieć pewność o jakość baz danych, na których realizujemy kampanie.

Przy generowaniu leadów wykorzystujemy dane demograficzne, zainteresowania, dane historyczne oraz inne zmienne w celu generowania najwyższej jakości leadów. Zazwyczaj, leady te są następnie wykorzystywane przez klientów w dalszych działaniach telemarketingowych oraz mailingowych.

Leady generowane przez Call Center mogą różnić się skutecznością.  W naszym Call Center indywidualnie traktujemy każdą kampanie, ponieważ zależy nam na dostarczaniu wysokiej jakości leadów. Zaletą tego typu generowania leadów jest fakt, że kontakt jest bardzo bezpośredni i natychmiastowy. Sprzedawca jest w stanie współdziałać z potencjalnym klientem bezpośrednio i ocenić jego zainteresowania i potrzeby jako potencjalnego klienta.

Korzyści z korzystania z zewnętrznego Call Center

Szeroki wachlarz możliwości

Biznes telemarketingowy stale się rozwija, ponieważ ma duży wpływ na generowanie leadów, zapewnia klientom docelowym szeroki wachlarz możliwości. Jest to świetna metoda na wypróbowanie nowych elementów marketingowych i może być szybkim sposobem na zdobycie nowych klientów. Telemarketing oferuje wiele korzyści nie tylko przy umówieniu wizyt, ale również generowaniu leadów oraz sprzedaży.

Opłacalność

Aby reklamować swoje produkty lub usługi, przy użyciu telemarketingu w dodatku z innymi tradycyjnymi taktykami marketingowymi nie musisz inwestować w własny Call Center. Współpraca z nami będzie to nie tylko korzystna, ale także pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze ze względu na liczne zalety, które oferuje generowanie leadów przez Call Center. Jedną z nich jest to, że nie musisz już uczyć swoich pracowników. Nauczanie i motywowanie telemarketerów należy do naszych obowiązków.

Kolejną zaletą jest to, że ponieważ zapewniamy konsultantów do Call Center nie będziesz musiał udostępniać dodatkowej przestrzeni, ani inwestować w zakup komputerów, oprogramowania oraz baz danych. Nie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami za telemarketera lub przedstawiciela, ponieważ rozliczamy się nie tylko za minutki, ale za efekt – wygenerowanego leada.

Istotne informacje zwrotne

Jedną z podstawowych zalet wykorzystania telemarketingu do promocji marki i prowadzenia kampanii jest możliwość szybkiego sprawdzenia zainteresowania klientów produktami lub usługami. Bezpośrednia rozmowa telemarketera z konsumentem skutkuje szybkimi odpowiedziami na zapytania i potrzeby klienta dotyczące produktów lub usług.

Rozwój firmy

Możesz rozwinąć swoją firmę i zwiększyć dochody ze sprzedaży poprzez zastosowanie telemarketingu, ponieważ w tym sektorze jest dostępnych wiele możliwości. Telemarketing jest doskonałym podejściem do znalezienia nowych klientów i utrzymania relacji z obecnymi, aby utrzymać ich zaangażowanie bądź zachęcić do korzystania z nowych opcji produktów lub usług. Pozyskiwanie dodatkowych możliwości sprzedaży to duża korzyść dla Twojej firmy.

Możliwość analizy

Możesz oceniać, monitorować KPI i identyfikować indywidualne potrzeby klientów za pomocą telemarketingu, aby uzyskać pełny obraz efektywności kampanii i zająć się obszarami wymagającymi poprawy. Niezależnie od tego, czy chodzi o podejście do komunikacji, czy inne inicjatywy strategiczne, zawsze możesz określić, które podejścia i strategie są najskuteczniejsze. Zawsze uwzględniamy uwagi naszych klientów, żeby przy współpracy przynosić jeszcze lepsze efekty z działań Call Center

Wielokanałowe dotarcie do potencjalnych klientów

Generowanie leadów jest kluczowym elementem dla sukcesu zespołu sprzedaży, ponieważ zespół nie może sprzedawać swoich towarów lub usług, jeśli nie ma leadów. Dlatego generowanie leadów telemarketingowych jest ważnym elementem strategii marketingowej. Realizując kampanie generujące leady, bądź sprzedaż, działamy na własnych bazach danych, co daje nam wiele możliwości marketingowych. Możemy realizować wielokanałowe kampanie reklamowe, docierać do Twoich potencjalnych klientów nie tylko za pomocą telemarketingu, ale poprzez email marketing, SMS/MMS, Display, Push, Reklamę Natywną, Wideo, Facebook Ads, Google Ads, bądź inne kanały. Dzięki wzbogaceniu danych marketingowych posiadamy wiele zmiennych, na podstawie których możemy wybierać rekordy do kampanii Call Center. Wszystkie nasze rekordy są rzetelnie weryfikowane oraz na bieżąco aktualizowane, dlatego możesz mieć pewność, że realizując kampanie generujące leady poprzez Call Center – docieramy do odpowiedniej grupy odbiorców.

Generujemy leady w branżach:

  • Fotowaltaika
  • Finanse
  • Ubezpieczenia
  • Motoryzacja

A także wiele innych. Wyślij zapytanie – przygotowujemy indywidualną ofertę generowania leadów.

Co to jest telemarketing?

Dzwonienie do klientów i potencjalnych klientów jest powszechną taktyką telemarketingową, ale również może ona obejmować wysyłanie e-maili lub SMS/MMS. Do telemarketingu nie zalicza się poczty bezpośredniej ani bezpośrednich interakcji. Telemarketing dzieli się na dwa rodzaje: konsumencki (B2C) i biznesowy (B2B). Jest to powszechna technika kontaktowania się z ludźmi w celu oferowania produktów lub usług, zbierania pieniędzy na cele charytatywne, gromadzenia danych, generowania leadów i przeprowadzania ankiet. Wraz z rozwojem technologii, termin ten rozszerzył się o sesje wideokonferencyjne, które są najczęściej wykorzystywane w kontaktach z istniejącymi klientami. Firmy telemarketingowe zapewniają telemarketing, telesprzedaż i generowanie leadów, wszystko pod jednym dachem.

Czym są firmy telemarketingowe?

Telemarketing to proces sprzedaży przedmiotów lub usług przez telefon. Przedstawiciel telesprzedaży (konsultant Call Center), dzwoni do potencjalnych i obecnych klientów, aby przekonać ich do zakupu produktów Twojej firmy. Istnieją dwie formy telesprzedaży: przychodzące i wychodzące. Wychodzący sprzedawcy dzwonią do potencjalnych klientów, aby stworzyć sprzedaż, (wygenerować leady) podczas gdy przychodzący agenci odbierają telefony od nowych i obecnych klientów. Telemarketing wymaga cierpliwości, perswazji i wytrwałości, ponieważ podczas realizacji kampanii generujących leady bądź sprzedaż – optymalizujemy nie tylko skrypt rozmowy, ale bazy danych, które wzbogacamy danymi z innych działań marketingowych, takich jak mailing, SMS/MMS, Push, Display, Wideo, dlatego często przygotowanie do kampanii Call Center zajmuję do kilku dni roboczych. Telemarketing także wymaga doskonałej komunikacji i umiejętności telefonicznych, jak również zdolność do pracy w środowisku biurowym, dlatego rzetelnie rekrutujemy konsultantów, którzy generują najwyższej jakości leady. Celem telesprzedaży jest generowanie sprzedaży, leadów bądź umówienie wizyt za pomocą wyjątkowej obsługi klienta. Konsultanci Call Center kontaktują się z klientami, aby nakłonić ich do zawarcia umowy lub umówić się na spotkanie, aby pomóc przedstawicielom handlowym przy umówieniu wizyt.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów