Kampanie SMS/MMS

Dlaczego kampanie SMS/ MMS są dla Ciebie?

Kampanie SMS to jeden z najbardziej osobistych sposobów komunikacji z klientami. 

SMS/ MMS marketing jest idealnym rozwiązaniem dla branż typu: e-commerce, bankowość, transport czy nieruchomości. Ta forma komunikacji z klientem ceniona jest przede wszystkim za szybkość i zwięzłość przekazu, a dla firm oznacza to przede wszystkim oszczędność. Wiadomości tekstowe pomagają zarówno w pozyskiwaniu nowych klientów, jak i w zaktywizowaniu obecnych.

Zalety kampanii SMS/MMS:

  • Efektywność – bardzo wysoka otwieralność komunikatów
  • Dokładne określenie grupy docelowej i czasu wysyłki.
  • Sprawdzona metoda osobistej komunikacji z klientem.
  • Pełna mierzalność efektów Twojej kampanii.
  • Szybkość i zwięzłość przekazu oraz bardzo szerokie możliwości personalizacji.

Rodzaje kampanii SMS/MMS

SMS/MMS Push

Wiadomości tekstowe lub graficzne wysyłane do wcześniej zdefiniowanej grupy odbiorców. Głównym celem kampanii SMS/MMS Push jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz informowanie o nowych produktach, promocjach lub zmianach w funkcjonowaniu serwisu. Ta forma kampanii charakteryzuje się bardzo wysoką skutecznością

Geolokalizacja SMS/MMS

Kampania skierowana do użytkowników, które już w prawie podjęli decyzję o zakupie. Geolokalizacja pomaga kierować do użytkowników według ich lokalizacji w czasie rzeczywistym.

Geotrapping SMS/MMS

Geotrapping to pozyskiwanie informacji o użytkowników z historycznych danych. Ta forma nie wymaga dodatkowych usług lokalizacyjnych, takich jak wi-fi czy Bluetooth, ani nawet specjalnej aplikacji. Doskonałą formą wykorzystania Geotrapping jest stworzenie bazy odbiorców znajdujących się w jednej lokalizacji, np. z okazji jakiegoś wydarzenia, a następnie wysyłanie kampanii SMS-owych skierowanych na konkretny produkt lub usługę z tym związaną.

Kampanie SMS/MMS z Abi Media

Główną zaletą SMS-ów masowych jest ich niski koszt oraz ogólna dostępność. Aby osiągnąć zamierzony efekt, warto powierzyć wysyłkę doświadczonej firmie w Warszawie, która zajmie się odpowiednim przygotowaniem kampanii (w tym personalizacją treści), optymalizacją bazy danych pod kątem emisji SMS, a także mierzeniem efektywności podejmowanych działań. Dzięki kampaniom SMS możesz w wygodny sposób komunikować się z obecnymi klientami: informować ich o działaniach firmy, promocjach i ważnych wydarzeniach. Jest to również sposób na pozyskanie nowych klientów. Dotrzyj do nich wszystkich z Abi Media w.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów