Reklama LinkedIn

Szukasz partnerów biznesowych? Chcesz skutecznie promować swoją firmę w sektorze B2B? Czy potrzebujesz pracowników? W zależności od Twoich potrzeb, w systemie reklamowym LinkedIna znajdziesz skuteczne rozwiązania. 

LinkedIn Ads to system reklamowy, który pomoże Ci znaleźć klientów, partnerów biznesowych, pracowników.  Dzięki unikalnym funkcjom, LinkedIn Ads pozwala precyzyjnie kierować reklamy tylko osobom spełniającym określone kryteria – dzięki czemu jest to świetne narzędzie do generowania leadów B2B.

Co obejmuje LinkedIn Ads?

Kampania reklamowa LinkedIn Ads pozwala nam kierować reklamy do potencjalnej grupy odbiorców – zarówno pod względem stanowisk, branż, jak i wielkości firmy, w której pracują. Użytkownicy sami podają powyższe dane w swoich profilach, dzięki czemu możemy być pewni, że nasze targetowanie jest dokładnie opracowane. Tworzenie reklamy na LinkedIn opiera się na trzech celach (do wyboru):

  • świadomość,
  • zainteresowanie,
  • konwersje.

Nasi specjaliści w Warszawie przygotują odpowiedni cel kampanii i zoptymalizują ją tak, aby spełniała Twoje cele biznesowe i oczekiwania. 

Dla kogo jest reklama na LinkedInie?

Płatna  reklama na LinkedIn może służyć różnym celom. Inwestując w kampanię reklamową, firma ma szans: 

  • Zdobyć większą rozpoznawalność, więcej osób dowie się o firmie lub o jej produktach,usługach
  • Zwiększyć ruch na stronie profilowej firmy 
  • Poszerzyć grono odbiorców swoich postów i video, 
  • Zyskać dostęp do potencjalnych klientów, 
  • Zwiększyć liczbę konwersji
  • Znaleźć kompetentnego i doświadczonego pracownika na stanowisko. 

Reklama na LinkedIn, Google ads czy Facebook ads?

Google Ads i Facebook Ads mają wiele zalet związanych z kampaniami B2C, ale nie zawsze są najlepszą opcją dla pozyskiwania kanałów B2B. 

Dlaczego LinkedIn Ads są najlepszą formą reklamy dla pozyskiwania kanałów B2B:

Konkretne stanowiska

LinkedIn Ads pozwala Ci wybrać stanowisko osoby, która zobaczy Twoją reklamę. W Google Ads nie wiesz, czy odbiorcą Twojej reklamy będzie zwykły pracownik, czy np. dyrektor finansowy lub księgowy.

Wybrane firmy.

Dzięki LinkedIn Ads, możesz kierować reklamę wyłącznie do firm które spełniają kryteria Twojego idealnego klienta. W Google Ads, nie można wybrać wielkość firmy, więc może się zdarzyć, że otrzymasz zapytania od firm, których nie stać na Twoje usługi.

Właściwy kontekst

Na LinkedIn Twoja reklama pojawia się w kontekście biznesowym, dzięki czemu łatwiej jest przyciągnąć potencjalnych klientów B2B. Na Facebooku nigdy nie wiesz, czy odbiorca Twojej reklamy myśli o pracy czy o rozrywce. Może w ogóle teraz nie myśli, tylko tak sobie ogląda zdjęcia znajomych z wakacji.

Precyzyjne kierowanie

Traktujemy LinkedIn poważnie: staramy się aby dane naszego profilu byli wypełnione poprawnie, ponieważ używamy go tylko do celów biznesowych. Facebook traktujemy bardziej rozrywkowo i zazwyczaj nie uzupełniamy dane profilu, albo te dane już dawno nie sa aktualne.

Formaty reklamowe LinkedIn

  • Reklamy z pojedynczym zdjęcie – format treści z pojedynczym obrazem umieszczonym bezpośrednio na kanale
  • Reklamy graficzne – Wiele obrazów w jednym formacie wraz z podpisami, linkami docelowymi i wezwaniem do działania
  • Reklama Video – Format promujący treści opublikowane na LinkedIn
  • Reklamy tekstowe – Reklamy, które składają się z nagłówka, tekstu oraz dodatkowej grafiki i mogą pojawiać się na górze lub po prawej stronie strony oraz na różnych podstronach
  • Reklamy w wiadomościach- sponsorowane wiadomości Linkedin, które pojawiają się na Twojej stronie informacyjnej LinkedIn i w aplikacji mobilnej
  • Dynamiczne reklamy- dynamiczne reklamy zachęcające do śledzenia Twojego konta na LinkedIn lub profilu marki
  • Reklamy Spotlight – spersonalizowane dynamiczne reklamy, które przenoszą użytkownika na stronę zewnętrzną 
  • Ogłoszenia o pracę – reklama dynamiczna skierowana na zwiększenie ruchu na stronę z ofertami pracy.

Reklama na LinkedIn od A do Z w Warszawie

Przygotujemy i poprowadzimy Twoją kampanię od A do Z.

Tworzenie kampanii

Możemy zacząć od zera – potrzebujemy jedynie dostępu do Twojego konta firmowego na LinkedIn.

Plan działania

Przygotujemy propozycję grup docelowych, komunikatów i formatów reklamowych. Kampanię rozpoczniemy dopiero po zaakceptowaniu przez Ciebie planu.

Pełna obsługa

Zapewniamy 100% wsparcie techniczne, w tym monitoring analityczny, optymalizację  z wykorzystaniem testów A/B oraz bieżący monitoring efektywności kampanii.

Wyniki

Dostarczymy Ci wysokiej jakości leady w zależności od wybranej branży, stanowiska, stażu pracy lub umiejętności. Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wypracowanego efektu.

Rozliczanie reklam na Linkedin

Reklamy na Linkedin mogą być rozliczane za pomocą trzech systemów tj. CPC, CPM lub CPV. W zależności od formatu ogłoszenia i jego przeznaczenia, nasi specjaliści w Warszawie dobiorą odpowiedni system rozliczeń.

  1. (CPC) cost per click – możemy określić maksymalną kwotę, jaką chcemy zapłacić za kliknięcie (np. 3,00 EUR za kliknięcie). Możemy ustawić budżet dzienny, aby określić maksymalną kwotę, jaką chcemy wydać w ciągu dnia. (Minimalna kwota wynosi 10 EUR za dzień)
  2. (CPM) cost per click – ustalamy stały koszt za każde 1.000 wyświetleń reklamy, niezależnie od ilości kliknięć w tę reklamę. Opcja ta jest dobra dla użytkowników, którym bardziej zależy na liczbie wyświetleń danej treści, niż na liczbie kliknięć w link lub odnośnik do innej strony.
  3. (CPV) cost per view – możliwość określenia maksymalnej kwoty, jaką chcesz zapłacić za wyświetlanie wideo.

Dodatkowe wymagania dotyczące kosztu za reklamę na Linkedin:

  • Minimalny dzienny budżet kampanii to €10
  • Całkowity budżet kampanii: €10 (opcjonalnie dla treści sponsorowanych);
  • Minimalna oferta dla kampanii CPC, CPM lub tekstowych: 2 EUR.
  • Minimalna stawka dla kampanii treści sponsorowanych (reklam dynamicznych) różni się w zależności od grupy odbiorców.

Proponowana liczba odbiorców, koszt za reklamę, liczba wyświetleń i proponowany koszt za kliknięcie są zawsze widoczne podczas tworzenia kampanii, dzięki czemu możemy sprawdzić średnie przewidywane wyniki naszych ustawień jeszcze przed rozpoczęciem kampanii.

Kampanie na Linkedin w ABi Media

W ABi Media oferujemy pełen zakres usług obejmujący wdrożenie, uruchomienie, optymalizację oraz raportowanie wyników Twoich reklam na Linkedin. Nasi specjaliści w Warszawie zajmą się kompleksową obsługą reklam, które wymagają częstego monitorowania. Dodatkowo, każda kampania poddawana jest systematycznej analizie wyników i opartej na nich optymalizacji w celu jak najlepszego wykorzystania budżetu i maksymalizacji zysków.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów