Reklama Spotify

Znasz swoich klientów i wiesz, że słuchają muzyki. Ale czy wiesz, że możesz do nich dotrzeć z reklamami i to za pośrednictwem jednego z dobrze znanych serwisów muzycznych? Spotify oferuje markom dostęp do wielu formatów reklamowych. W ramach usługi przygotujesz treści promocyjne skierowane do słuchaczy, którzy korzystają z serwisu na wszystkich urządzeniach.

Dlaczego powinieneś zainwestować w reklamę na Spotify?

  • precyzyjne targetowanie
  • przekierowanie odbiorcy na landing page
  • policzalny koszt reklamy
  • reklama bezpośrednio na urządzeniu odbiorcy

Do kogo skierowana są reklama na Spotify?

Można powiedzieć, że muzyka łączy pokolenia. To stwierdzenie najlepiej odnosi się do Spotify. W przeciwieństwie do typowych millenialsów, ze Spotify korzysta coraz więcej osób dojrzałych, a rozkład wiekowy jest bardziej równomierny niż w przypadku innych serwisów. 

Zwracając do naszej agencji w Warszawie, możesz być pewny, że ustawiamy dokładne kierowanie reklam na Spotify na podstawie różnych parametrów, wykorzystując wiedzę i doświadczenie. Spotify otwiera zupełnie inne możliwości, oprócz standardowego targetowania demograficznego, takiego jak wiek, płeć, język i targetowanie geograficzne, możemy pozyskiwać odbiorców poprzez targetowanie na kontekst, gatunek muzyki i działania wykonywane w obrębie serwisu. 

Oczywiście, sposobów targetowania jest dużo, dlatego nasza agencja w Warszawie z przyjemnością pomoże Ci osiągnąć cel, dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej i zrealizować kampanii reklamowe o szerokim zasięgu. Dobrze zaplanowana, przygotowana i uruchomiona kampania reklamowa może dać nam znacznie więcej niż tylko sprzedaż.

Cel kampanii reklamowej na Spotify

W naszej agencji w Warszawie realizujemy kampanię reklamową na Spotify na podstawie wybranego przez Twoją firmę celu:

  • Zasięg – pozwala na wyświetlanie reklam maksymalnej liczbie osób w grupie docelowej  i zwiększenie świadomości Twojej marki. 
  • Ruch – daje Ci możliwość kierowania użytkowników na wybraną stronę lub aplikację i pokazywania reklam osobom, które już korzystają z aplikacji.
  • Instalacja a plikacji – działania w ramach tego celu zachęcają do pobierania aplikacji.
  • Konwersja – pozwala na pozyskiwanie użytkowników gotowych do działań na twojej stronie takich jak rejestracja na stronie czy dokonanie zakupu.

Rodzaje reklam na Spotify

Spotify pozwala na dotarcie do użytkowników zarówno poprzez reklamy audio, jak i reklamy wizualne, czyli banery i reklamy wideo. Oba te rodzaje mogą być przesyłane strumieniowo przez telefon, komputer, tablet, konsole Xbox i Playstation, a nawet samochód! 

Rodzaje reklam na Spotify

  • Reklamy Audio są przeznaczone dla osób, które słuchają muzyki podczas wykonywania różnych czynności, korzystając np. ze słuchawek. Format Audio to standardowa 30-sekundowa reklama pomiędzy utworami. Zawiera również grafikę, dzięki czemu użytkownik może kliknąć w nią i zostanie za chwile przeniesiony do adresu URL. Reklama mogą usłyszeć osoby korzystające ze smartfonów, tabletów i komputerów stacjonarnych.
  • Wideo to pełnoekranowa reklama wideo wyświetlana podczas przerw reklamowych między utworami. Ze względu na fakt, że wielu użytkowników Spotify słucha bez patrzenia na ekran odtwarzacza, reklamy mogą nie być tak skuteczne jak w przypadku treści audio. Może być skierowana na urządzenia takie jak smartfon, tablet i komputer. Sesja sponsorowana – Po obejrzeniu wideo użytkownik otrzymuje możliwość posłuchania 30 minut muzyki bez reklam. Jest to reklama skierowana do osób korzystających z urządzeń mobilnych i tabletów. 
  • Reklama graficzna – znany i bardzo popularny format reklamowy. Dostępne są różne formaty grafiki: 
  1. Pełnoekranowa reklama na urządzeniach mobilnych i desktopowych, wyświetlana użytkownikowi, przy otwieraniu aplikacji, np. podczas powrotu do Spotify po zminimalizowaniu aplikacji. Możesz ją wyłączyć lub poczekać, aż zniknie po 30 sekundach. W tym formacie możemy wybrać dowolny przycisk CTA, np. Kup teraz, Odwiedź naszą stronę, wybierz wygodną opcję.
  2. Duży baner na stronie głównej Spotify wyświetlany przez 24 godziny, bo na tyle mamy możliwość wykupienia miejsca. Ten format reklamy przeznaczony tylko i wyłącznie dla komputerów stacjonarnych. 
  3. Mały baner, który jest stale widoczny na ekranie naszego urządzenia,czyli krótki komunikat w formie małego bannera na dole ekranu. Wyświetla się przez 30 sekund i nie ma dźwięku. 

Jak prowadzimy kampanie reklamowe Spotify?

  1. Planowanie kampanii. Stworzymy dla Ciebie strategię komunikacji promocyjnej na Spotify. Usługa zapewnia precyzyjne określenie grupy docelowej, np. według zainteresowań, miejsca zamieszkania, wybranego rodzaju muzyki lub sposobu i czasu słuchania. Zidentyfikujemy grupę i zaplanujemy skuteczną kampanię.
  2. Realizacja. Spotify oferuje opcje reklamy audio, wideo i reklamy display. Dobierzemy odpowiednią formę do przekazu i zadbamy o ich emisję. Reklamy audio będą wyświetlane pomiędzy utworami, których słuchasz, natomiast reklamy wideo i reklamy display będą wyświetlane na kontach użytkowników.
  3. Monitorowanie. Optymalizujemy budżety, tworzymy i testujemy różne typy kreacji, zmieniamy targetowanie – wszystko po to, aby inwestycje w reklamy na Spotify były dla naszych klientów jak najbardziej opłacalne. Na zakończenie każdego projektu dostarczamy szczegółowe raporty podsumowujące poszczególne działania.

Dlaczego w ABiMedia?

Chcesz wiedzieć, czy potrzebujesz reklamy w serwisie muzycznym? Czy reklama na Spotify będzie dla Ciebie skuteczna? Nie wiesz,od czego zacząć? Nasz zespół doświadczonych specjalistów bardzo chętnie Ci pomoże! Zaplanujemy, stworzymy i poprowadzimy kampanię na Spotify tak, aby wygenerować jak najwyższe i najbardziej wartościowe konwersje, realizując przy tym wszystkie postawione cele.

reklama youtube reklama google merchant center reklama google ads reklama tik tok reklama w prasie reklama zewnętrzna ooh reklama dooh reklama linkedin reklama spotify reklama pinterest reklama twitter reklama facebook reklama instagram reklama w wyszukiwarce reklama w mediach społecznościowych reklama gdn google display network reklama display reklama w radio kampanie sms mms bazy mailingowe b2b biznesowe bazy danych b2c konsumenckie bazy danych call center generowanie leadów